Hurtig og effektiv kundebetjening i restaurant og café
Når du integrerer et Call 4 Service kaldesystem i din restaurant, giver det dit betjeningspersonale et hurtigt og nemt overblik ved restaurantens borde. Personalet får et godt overblik og en rolig arbejdsgang.
Med Call 4 Service oplever dine gæster nærvær og hurtig respons på både bestilling, spørgsmål og betaling. Den digitale bordklokke er meget enkelt at betjene med tre knapper: Service, Drink og Betaling.
Et kaldesystem der ikke kræver uddannelse
Call 4 Service kaldesystem til restaurant kræver ingen uddannelse, og kan håndteres af selv helt nyt personale uanset erfaring:
- Du får flydende arbejdsgange i din restaurant eller café.
- Systemet er nemt system at håndtere, og kræver ikke uddannelse.
- Skærmen med info og bordnummer er delt op i tre farver/knapper Service, Drink og Betaling.
- Vibratorkalder til betjeningspersonale.
Call 4 Service giver således en nem, sikker og forhøjet service til restaurationsbranchen uden en masse integration.
Utrolig enkel infoskærm til personalet
Når gæsten trykker på knappen aktiveres infoskærmen, og giver besked på hvilke bord, der kalder, samt hvilke ydelser der ønskes:
- Drink
- Service
- Betaling
På personalets infoskærm er der en tidsbar, som automatisk skifter farve i forhold til tid. Dette betyder at betjeningspersonale kan følge hvor lang tid, der er gået, siden gæsten har kaldt.
Vibrationskald til personalet
Samtidig sendes der signal til en viberationskalder, som betjeningspersonalet har på sig. På den måde optimeres tiden, og gæsten kommer ikke til at vente.
Hver kalder, kan frit kodes op til forskellige bordenumre.
Når gæsten har betalt, kan bordet hurtigt ryddes og dækkes til næste gæst.